Programek pro zobrazování mé inky na webových stránkách
Kdo nikam nejde, nikam nedojde.

Prográmek k zobrazování ikonky jako tlačítko

Standardní rozměry ikony odkazující na jiné weby: 88 × 31 px

OBSAH
* Ikonka hlavního webu
* Ikonka Taiči rubriky
* Popis prográmku pro laiky v HTML
* K čemu vlastně jsou ikonky na spřátelených či partnerských webech?
* Animovat či neanimovat ikonky?

Ikonka - tlačítko na web www.hendrychst.cz

ikonka pro váš web
 
 



Ikonka - tlačítko na rubriku Taiči www.hendrychst.cz/taici

ikonka pro váš web
 
 



Popis prográmku pro laiky

Klikněte pro vložení textu do schránky svého počítače. Pokud si zkoušíte programovat vlastní stránky a nevíte přesně jak na vložení ikony (či jiného obrázku - logo, banner, fotka), aby to fungovalo jako tlačítko, je zde k dispozici malý prográmek, který stačí zkopírovat tlačítkem a následně ho vložit do místa programované stránky, kde chcete, aby se ikonka zobrazovala. Často to bývá pod MENU, v zápatí stránky nebo je vytvořená samostatná stránka partnerských webů či spolupracujících partnerů.

V mém případě se ikonka automaticky načítá z mých stránek. Pokud si ji okopírujete jako obrázek, musíte přepsat adresu místa, kde jste umístili ikonku.


 

Popis jednotlivých příkazů

a
Začátek odkazového prográmku
 
href="https://www.hendrychst.cz"
Adresa mých stránek, které se zobrazí po kliknutí na ikonku.
 
target="_blank"
Každému se moje úvodní stránka zobrazí v novém okně - nová záložka. Pak se může rovnou vrátit na Vaše stránky.
 
img src="https://www.hendrychst.cz/ikonka-brana.gif"
Adresa uložené ikonky. Stahuje se rovnou z mých stránek, netřeba ji kopírovat samostatně.
 
title="Kdo nikam nejde, nikam nedojde"
Název ikonky.
 
alt="Kdo nikam nejde, nikam nedojde"
Text zobrazující se po najetí myši.
 
border="1"
Okraje ikonky 1 px
 
height="31" width="88"
Rozměry ikonky: výška 31 px šířka 88 px
 
/ a
Konec odkazového prográmku

K čemu vlastně jsou ikonky na spřátelených či partnerských webech?

  1. Někteří si vyzdobují své stránky z nejrůznějších příčin ikonami druhých webů. Může to být z výtvarné stránky nebo chtějí zvyšovat důvěryhodnost vlastních stránek.
  2. Někteří chtějí doporučit svým přátelům či neznámým návštěvníkům stránek určité stránky, které se jim líbí.
  3. Někteří chtějí zvyšovat hodnotu svých webových stránek u robotických vyhledávačů, aby jejich stránky umisťovali na přednějších místech - Seznam, Google aj. Na internetu je obrovský informační šum, který neustále narůstá. V síti je mnoho webových stránek, které mají osobní charakter. Například, student na internetu vyhledává zeměpisné informace o Egyptě, které potřebuje ke zkouškám. Zřejmě nebude rád, když bude zahlcen informacemi o dovolených v Egyptě, když hledá informace o ekonomii, politice či historii. Jednou z informací o kvalitě stránek je jejich návštěvnost, množství klíčových slov na stránce a také množství odkazů na stránky od jiných osob. Proto si mnozí majitelé méně navštěvovaných stránek vzájemně vyměňují ikonky s odkazy - partnerské weby.

Jiná věc je placená reklama. Zjišťuji, že někteří tvoří své webové stránky jen proto, aby přilákali co nejvíce návštěvníků, těm předkládají reklamní odkazy, ze kterých mají peníze za jedno kliknutí na reklamu. Jde o halířovou položku, halířky se však již bezpracně sčítají. Jejích obsah stránek bývá natolik povrchní, že jen zvyšují již tak vysoký informační šum na internetu.

Množství reklam na internetových stránkách přispívá k roztříštěné pozornosti, což lidem neprospívá. Aniž si to uvědomujeme, na internetových sítích probíhá velký obchodní reklamní boj o klienty. Zdánlivě jde o halířové položky, avšak v rámci Evropy již jde o velké peníze.

Animovat či neanimovat ikonky?

Pozoruji, že lidem se nejvíce líbí to, co odpovídá jejich stavu mysli. Kdo má mysl zanesenou neodžitých prožitků, mívá mysl roztěkanou, chaotickou. Takovým lidem se líbí chaotické, neuspořádané obrazy, hudba s několika rytmy, až chaotická. Taktéž se jim líbí webové stránky plné drobných upoutávek. Sotva oko spočine na jedné, vzápětí ho upoutá nějaká animace. Výzkumy ukazují, že internetové stránky přeplněné upoutávkami, nejen reklamami, prohlubují roztříštěnou pozornost. Některé osoby si libují, že jejich pozornost dovede obsáhnout mnoho různých prvků. Problém nastává, když pracují na úkolu, který vyžaduje hlubší přemýšlení.

Moje mysl bývá pokojnější a líbí se mi obrazy plné harmonie, příjemná melodická hudba. A webové stránky jednoduché, které mi nerozptylují pozornost přemírou upoutávajících reklam, či animovanými ikonami. A přímo nesnáším reklamní vyskakující okna. Proto mám stránky jednoduché, prosté reklam. Raději oželím penízky z reklam. Proto jsem zavrhl animovanou ikonku s točící se monádou. Přitom mi to dalo hodně práce. Rušilo by to pohodu mých stránek. Komu vadí klid, může si pustit svou oblíbenou hudbu či nějaký kravál.


Když změníš k lepšímu o něco sebe, změníš k lepšímu svět:
O sebe. :-)
"Óó, kéž by všichni šli touto cestou!"